Wednesday 5 October 2011

Tajaan Dinner

Alhamdulillah....dinner utk hari ni aku ditaja oleh Aainaa. memang untunglah badan dan perut ada orang belanja kan..haha. kita orang pergi makan di satu tempat yang direkomenkan Pia. nama kedai tu Sekinchan ikan bakar.lokasinya dekat dengan Danga Bay dan berdekatan dengan Tune Hotel. memang sedap lah makanan yang kita orang order..tapi kalau orang lain order tak tahu lah sedap ke tak..hahaha. ok, kita orang order ikan siakap bakar, ikan pari bakar, sotong bakar, kailan bakar,3set nasi lemak dan 3 set nasi putih kosong. air pulak...ummm..macam2 lah yg kita orang minum.aku minum tembikai laici..memang sodapp! glurpp!

[ni lah view restoren sekinchan ni dari meja kita orang,ok lah, bersih dan xramai org sebab baru je bukak]


[ni lah aainaa si pembelanja]


[cube cari mana aku?]





Ohh ye! kenapa Aina belanja??? sebab dia memang suke belanja2 ni..haha. sebenarnya aina ni mase cuti semester dulu dia keje jadi cikgu ganti, so bila dah dapat gaji dia pun belanja lah kita orang..baik kan aina..tengok lah kawan siapa.aina ni kawan saya.. TERIMA KASIH AAINAA ^_^



p/s; pasni aku nak rekomen tempat ni kat abang aku pulak bila dia dah balik malaysia..yeah!

3 comments:

  1. untunglah dia..ada org belanja..hehe :)

    ReplyDelete
  2. AINA: kalau ade peluang lagi..belanje lagi tau baby...ahakszzz!
    DIEDIE: hehe..perut laa untung...:)

    ReplyDelete

 

Simple Story of DayahTaslim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang