Saturday 15 October 2011

This entry i made when i was thinking of them

Aku rasa kadang-kadang keadaan sekeliling yang membuatkan kita rasa desperate. walaupun pada realitinya, tak lah begitu. faham tak? mesti tak faham kan. aku pun.

Macam ni, aku tengok orang-orang sekeliling aku (kawan/saudara mara) semuanya dah ramai yang mengalami fasa baru dalam hidup mereka. yeah, fasa baru...ada yang sudah mempunyai teman (boyfriend/girlfriend),kemudian dah ada yang bertunang, yang tengah sibuk nak uruskan perkahwinan, malah dah ada yang nak tunggu due date bersalin je. 

Seronok je kan dengar member-member dan saudara mara semuanya dah beralih fasa. Aku??? tak payah cakap la...PSM pun tak habis mengayat lagi. dem!




******

p/s: entry ni TIDAK berbentuk meluahkan perasaan yang terpendam. TIDAK SAMA SEKALI.kihkihkih

0 comments:

Post a Comment

 

Simple Story of DayahTaslim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang