Friday 30 September 2011

Entry Sesaje

Semester ni, aku beruntung sangat sebab setiap hari Jumaat aku tak ada kelas. yeahh! suppose memang ada kelas jumaat iaitu kelas Environmental Chemistry,pukul 8-9am je. satu jam je pun, so kita orang pun minta dianjakkan naik ke hari selasa supaya jumaat kita orang boleh berjimba satu semesta.haha.
double beruntung sebab aku boleh balik kampung dari khamis petang dan balik utm balik ahad petang. waaahh! cuti 3 hari kat rumah tu.. kau ade???

Tapi aku dah buat perhitungan dengan diri aku sendiri, setiap hari jumaat, aku mesti buat PSM aku walaupun sebaris ayat je idea aku yang keluar masa tu.hehe. dan sekarang ni pun aku tengah buat PSM la..(but take 5mins to update this blog). 

2 comments:

  1. hohohoo...subjct ko same ngan ak laa..ak pon amik environmental chem..ehehehehe..

    ReplyDelete
  2. Conangirlz; yeke tika? aku suke subjek ni..cam relax je belaja..hehe

    ReplyDelete

 

Simple Story of DayahTaslim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang