Monday 12 September 2011

Permulaan Untuk Sebuah Pengakhiran



Dah 2 hari aku berada di Cambridge  UTM sanjungan bangsa ni. Menjejakkan kaki di tanah UTM untuk status pelajar tahun akhir memang betul2 boleh buat lutut aku lemah tak boleh berdiri.cam tipu je...  Rasanya macam lain je bila dah jadi senior.mungkin boleh dikelaskan kepada super duper senior.hehe. nak rasa otai jap..haha 

Terus terang lah aku cakap, perasaan nak balik u kali ni selepas cuti lama gile tu agak teruja tapi sedikit curiga. curiga bukan sebab apa, curiga dengan kebolehan diri untuk hadapi segala cubaan dan dugaan dalam menempuh ranjau sepanjang jalan *ayat lecturer Real Analysis aku* untuk tahun akhir ni.. Persiapan dari segi barang2 keperluan tak banyak yang aku buat, lebih pada persiapan mental.eceh! 


[ni la bilik aku kat H24 KTF. reality, sepah tapi wangi]

[ni pulak buku2 nota yang aku baru beli kat Rainbow. comel habis kan kan kan =]




Untuk sem 7 ni, aku amik 6 subjek
Aljabar Moden
Analisis Berangka
Kimia & Alam Sekitar
Sosiologi & Profesionalisme Pendidikan
Pengajian Kurikulum
Writing For Specific Purpose

17 Kredit semuanya. so buku2 ni aku beli untuk setiap subjek. eh tapi kenapa 6 subjek aku cuma beli 4??? sebab 2 daripada 6 subjek tu adalah subjek matematik. so aku prefer test pad kalau nak salin notanya. sebab mathematics sangat lah menarik ye kalau tulis di test pad compare dgn buku.haha.that's why la aku just beli untuk 4 subjek yang lainnya.

ngantuk yang amat....

4 comments:

  1. ak tertarik dgn satu ayat ja..


    [ni la bilik aku kat H24 KTF. reality, sepah tapi wangi]

    wangi kaa?? huhu..

    ReplyDelete
  2. aku tertarik ngn tajuk kau! suke...

    ReplyDelete
  3. laa..suke tajuk je ke?? suke amik la..hehe

    ReplyDelete

 

Simple Story of DayahTaslim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang