Tuesday 5 July 2011

entry sekadar meredakan emosi

ding dong!
nak cite pasal JPJ ni.
hari tu gi JPJ bp.
sbb nak tny pasal knp road tax kete bmw kancil yg aku pakai tu xboleh renew
just boleh renew utk 6bulan je..

aku cuma nak bagi tahu..
problem ni dtg dri JPJ sendiri..
sbb kita dah bayar saman yg tahun 2008 punye tapi masih kekal disenarai hitam sampai sekarang 2011
ini dah menimbulkan masalah pd kita bile nak renew roadtax..
sangat la menyusahkan ok!!!
org dah bayar dah la..
knp mst tggu kita yg dtg kat kaunter baru nak kemas kini???
sgt x berbaloi kes aku, 
dr simpang renggam ke taman daya,
1jam perjalanan utk 5min urusan.
dan kerana kesilapan JPJ tu sendiri..
MENYUSAHKAN!
TAK BERBALOI!






*p/s; harap2 benda mcm ni x terjadi lagi...

2 comments:

  1. bencinye! risau plak ngn saman aku yg aritu. harap bile ayah aku nk renew road tax tak jadi cam kes kau. takot!! :(

    ReplyDelete
  2. ala..asal dah bayar dah la, tp tu la, jpj tu kdg2 cuai..tu yg ade masalah cmtu..

    ReplyDelete

 

Simple Story of DayahTaslim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang