Monday 27 June 2011

aku SAYANG dia. itu adalah PASTI.

hampir 4tahun kami bersama...
dipertemukan pada December 2007 sehinggalah sekarang...
aku igt lagi, mase tu aku  belaja kat matrik...
bila dpt masuk matrik, baru aku jumpe dia..my baby ni la..hehe
kire dari matrik sampai la skrg aku dan baby bersama...

sepanjang kami bersama, baby xpernah buat hal...
malah dia byk menghiburkan aku...
kami banyak melakukan aktiviti bersama-sama...
dengan dia la aku dengar lagu...
dengan dia jugakla aku tgok cite....
kadang2 sampai 2 3 cite aku tgok...
sampai panas je baby aku...
tapi esoknye, dia cool balik....
baby mmg yg terbaik...
syg baby sgt2..:)

aku ni je yg xreti jage baby baik2...
kalau aku tensen sikit...
baby la yg jd mangsa....
aku layan dia kasar...
pastu..selalu je aku abaikan baby mcm tu je...
kadang2 tu sampai baby sleep...
kesian baby...

tapi sekarang baby mcm dah lain....
dia buat aku geram je...
mungkin dia pun dah jemu dgn aku...
dgn perangai aku yg kalau bersosial mmg xigt dunia...
lama sgt, smpai baby panas....
tapi aku xpaham2 jugak perasaan baby...
sekarang ni, baby dah mula tunjuk protes...
sikit2 merajuk...sikit2 merajuk...
kejap2 nak hitam...kejap2 nak mati...
konon2 senyap je..xnak bagi respon ape2...
kenapa baby????!!!!
kenapa baby buat cmni???
baby tau kan, baby la yg terpenting...
xde baby, mmg haru biru hidup ni b...

tolong la b....
pertahankan lah hubungan kite ni...
jangan la asyik nak tunjuk emosi je..
simpan la dulu niat nak break tu...
xsanggup rasenye nak cari pengganti b...
kalau boleh tunggu la sampai i dah grad nnt..
mase tu b nak merajuk ke, nak break up terus pon i boleh considerkan...
tapi, kalau sekarng ni, mmg i xsanggup b nak pisah dgn b...
i need u..really2 need u b.....
bertahan ok b....love u so much!









p/s : baby's profile:
       name : NNC14110-7F2142
       model : ASPIRE 4920
       brand : ACER

6 comments:

  1. aku pon sayang. baby kite ni majok ngn kite. lepas dye ok jg baik2 tau!! :)

    ReplyDelete
  2. hehe..aku mmg geram je dgn baby skrg ni..asyik nak wt hal je..tp syg..haha.

    ReplyDelete
  3. haha.. syg baby hg jgk..:p

    ReplyDelete
  4. aipp!! hanya aku saje yg boleh sgt dan cinta baby aku nih..tidak org lain tau..haha

    ReplyDelete
  5. baca 2nd stanza pun ak dah dpt agk ap benda tuh....syg sekali baby aku dah kne culik sampai skrg xjumpa2....huhuhu.....

    ReplyDelete
  6. cmne boleh kene rompak?? ko xkunci bilik ke? xpela weyh...xde rezeki..redha je.

    ReplyDelete

 

Simple Story of DayahTaslim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang