Friday 29 July 2011

seems like i've falling in love!

aku rasa aku dah start kena penangan ni balik
penangan yang hampir 4tahun aku tak kena
kini datang balik
konpem lepas ni susah nak buat keje lain
hbislah sem depan aku....
tulah
gatal gi amik cite SECRET GARDEN macam brand shampoo jedgn ipah kenapa
kan dah...

dah mcm penagih dadah dah..
sehari tak tengok cm tak lengkap je hidupkan
LOL



sebenarnye nak cakap yang aku dah fall in love dgn hero dia ni
HYUN BIN binsapepontaktaulah


[gaye macho seorg hero korea yg selama ni aku cari]

[the macho hyun bin is in cute posing. damn!]

**

ok, nak smbung tengok syg hyun bin balik <3







p/s : teringat mase duk hostel, curi2 tengok cite windstruck padahal esok ada exam syariah.

0 comments:

Post a Comment

 

Simple Story of DayahTaslim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang