Saturday 21 May 2011

THE MIRACLE I HOPE


pagi tadi, bangun2 tidur je aku check hp ade msg dari sorg member kosmate aku.
'dayah...da cek RA?'
aku check msg delivered pkul 2.11am...*aik gile nak tggu result minah ni*
lepas aku bace msg dia, aku solat.then after tu bru on lappy and check my result out!

dup

dap

dup

dap

dup

dap

jantung berdegup kencang, lebih kencang, lebih gemuruh dari nak gi jumpe bakal mak mertua..
username dimasukkan dgn pantas, password diisi dgn cukup teliti..fakulti di'click' dgn betul...

loading................................



argghh!!..'this web page is not available' pulak.....

button 'F5' ditekan.......

kembali loading semula..........


loading.......


loading.......


loading.......


AIMSWEB > PEPERIKSAAN > SENARAI TAMPAL

mata dibuka dgn perlahan-lahan...cuba mencari perkataan 'ANALISIS NYATA'..

*mata besar*

*mulut xberapa rapat*

*terkedu*

*xpercaya*

aku refresh balik...xpuas hati

benda yg sama keluar....

*bibir menguntum senyuman syukur*

beberapa saat kemudian...'Alhamdulillah'..

TERIMA KASIH ALLAH, KAU MEMBERIKAN AKU KEAJAIBAN INI...



**mungkin pada org lain, keputusan sebegini xmmberi ape2 makna, tapi pada aku ianya cukup bererti.bagaikan suatu keajaiban.umpama seseorg yg menghidap kanser pada peringkat terakhir yg seperti tiada harapan baginya lagi, tetapi mampu sembuh dan hidup tersenyum seperti org lain**



p/s: dear RA, you such a trouble maker for everyone.you keep making people in depressing for the whole semester. and now, we wont meet again.goodbye!!!

oh ya!! x lupa jugak pada result yg lain yg boleh tahan menJENGKELkan jugak tu.terima kasih!

5 comments:

 

Simple Story of DayahTaslim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang