Friday 16 February 2018

LIPSTICK BEST!

Assalamualaikum.

Hi! Dah lama jugak aku tak share something dalam ni. Dah bersawang orang kata.. fuh! fuh!

Okay, untuk kali ni, aku nak share 1 produk gincu yang aku guna hampir setahun. So far aku sangat puas hati dengan kualiti produk tu sbb tanpa pernah mengecewakan aku. :)

Lipstick yang aku nak share ni adalah daripada brand Amoura Cosmetics. Sebuah local brand Malaysia, tapi quality tip top like an international brand!

Untuk lipstick Amoura ni, ada 3 jenis:
1. Friendly Wudhu (Liquid)
2. Waterproof (Liquid)
3. Twist Up Lipstick (Twist)

Review aku utk yang Friendly wudhu ni aku bagi 5/5 bintang penuh!

Kenapa aku puas hati?
1. sebab first time parcel sampai tu aku rasa best tengok saiz dia lebih besar dari lipstick yg aku pernah beli sebelum ni. (dengan harga yang leih kurang sama). so dari segi saiz, aku rasa amoura lagi besar dan berbaloi beli.

2. teksture dia ringan. Dia creamy, so senang untuk sapuan di bibir. tapi sekejap je kering dan jadi matte! Cantek giler weyhhh!

3. Kandungan dalam dia yang ada shea butter, collagen dan Vit E yang buatkan bibir tak kering dan mengelupas. Tu yang penting kan!!

4. Since dia friendly wudhu, so nak remove dia lebih mudah tapi still long lasting. Lepas makan pun still gincu ada lagi.

5. koleksi color dia pun ada 8. So boleh pilih yang mana suka. Aku pakai yang graphite dan mulberry. Cantik dan nampak Yakin! haha


Review yang Kedua, lipstick jenis waterproof.

Okayy, untuk yang waterproof ni, aku punya code Rouge. Kesemua pilihan warna ada 6 pilihan. Warna best-best! waterproof ni aku bagi 5/5 bintang jugak! hahahha

1. Tekstur yang ringan. bila pakai tak rasa pakai gincu. hihi
2. Color yang cantik, senang sapuan, dan waterproof! You makan 5 kali pun still ada lagi tauuu!
3. Kandungan dia ada argan oil, collagen dan vit E untuk rawat sekali bibir kita.

Review yang ketiga! Twist Up Lipstick.
Yang jenis Twist ni aku bagi 4/5!
1. Warna dia ada 5 pilihan. semua lawa-lawa. Rambang mata weyh masa nak beli. Lastly aku beli code Rosewood. Cantik merah dia !
2. Packaging dia aku rasa exclusive dan menarik.
3. Teksture dia agak kering sikit compare another  two lipsticks kat atas tu. but still senang sapuan dan matte cantik!
4. Bau dia best! rasa nak makannnn.
5. Harga dia mahal sikit dari yg 2 atas tu. Tapi jimat la sbb dia jenis solid kan..so calit sikit dan cover satu bibir. hihi.


so far, aku puas hati dengan amoura. So all of you ladies yang nak try lipstick amoura ni boleh lah search atau pun tengok je facebook aku.hihihi.. harga kasih sayangg uols !

Dan utk bulan 3 nanti amoura akan keluarkan 6 warna nude untuk penggemar-penggeram nude color macam aku.hahah..

Terima kasih kerana sudi membaca review aku tentang amoura lipstick ni. Next post i would like to share skin care product from Nutox. Sekarang ni, aku just nak tengok mampu tak aku bertukar cantik macam Fajuraa! haha.. Bye!!




0 comments:

Post a Comment

 

Simple Story of DayahTaslim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang