Friday 28 September 2012

Cerita Aussie part 2

selama aku kat melbourne aku berjalan bila weekend je since abang and akak aku kerja kalau weekdays. so untuk first weekend aku kat sana, kita orang pergi main salji kat satu tempat ni nama dia Lake Mountain Alpine Resort. tempat ni kawasan pergunungan dan agak jauh jugak la kalau dari rumah abang aku kat clayton. dalam 2 jam perjalanan. bayaran masuk sini dalam AUD$49 utk satu kereta. manakala barang2 utk bermain salji boleh sewa di kaunter dia... ok aku dah malas nak cerita panjang......

lets pictures do talking!


gambar di atas ni: makan2 sebelum naik ke kawasan gunung untuk main salji...masa ni memang sejuk gila.nak makan pun gigil2 jeee :))


gambar kiri: the snow man and me. 

gambar kanan: peluncur profesional amatur, liha n aku... 
mase meluncur tu rase macam duduk atas upih daun pinang pastu ade orang tarik...sapa yang penah rasa main benda tu masa kecik2..hah macam tu la rase dia..haha

gambar bawah: pemandangan ketika hampir sampai ke tempat main salji.cantek gila.subhannallah!rasenya kalau dah ade sirap dgn susu dalam kereta, dah boleh kot buat abc..salji sepah2!



gambar atas: ready to go! 
gambar kiri : ok yang ni gila berangan konon2 study oversea pastu dah lama gila xbalik kampung. jalur gemilang tu yang make the feel..ala2 perantauan gittew!!

gambar kanan: single shoot! 



0 comments:

Post a Comment

 

Simple Story of DayahTaslim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang