Thursday 27 September 2012

Cerita Aussie part 1

ehem ehem...rasanya dah lama aku tak update blog aku. so kali ni aku datang dengan membawa entry 'ole-ole'!!!  (^_^)

ok ceritanya macam ni,, bulan 7 hari tu aku pergi honeymoon  ke Australia. aku pergi sana dalam sebulan lebih jugak la. hah? lamanya eh??? ok2..sebenarnya kat sana ada abang aku yang tengah temankan akak ipar aku study. so sebelum dia orang tu balik malaysia, so aku pun amik peluang utk ke sana. tengok negara orang lah katanya... abang aku tu kat Melbourne, so aku pun berjalan sekitar area2 situ je la..nak ke tempat lain macam perth, gold cost , sydney tu semua lain kali la kot..hehe..

pada mulanya aku plan nak pergi saing dengan kawan aku merangkap adik kepada akak ipar aku, liha. tapi disebabkan dia cuti awal dari aku dan khidmatnya diperlukan segera utk kesana , maka dia pergi dulu. so pada hari kejadian kita org plan nak pergi, aku pergi sorang2. sangat la boring gile since tak ada member yang nak ajak borak dalam flight...sudahnya tidoooo aje. 

aku sampai melbourne dalam pukul 12 malam waktu sana dan waktu malaysia dalam pukul 10mlm gitu laa..
waktu aku gi sana tu tengah musim sejuk..so bila aku sampai tu memang sejuk la..nak say hi kat abang aku pun keluar wap dari mulut macam selalu aku tengok cerita korea kat laptop..hehe..

untuk aktivity berikutnya aku akan update entry lain...dah malam ni rase ngantuk pulak.selamat malam my blog!

0 comments:

Post a Comment

 

Simple Story of DayahTaslim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang