Saturday 30 April 2011

:: penangan RA dalam hidup aku ::

sejujurnye aku ckp, xpena aku rase susah gile2 susah sememangnye susah tiada yang susah melainkan yang susah ialah subjek R.A..REAL ANALYSIS. mmg fuckin'susah subjek ni. hahaha
semenjak aku masuk HARVARD UTM, ni la kali pertama aku rse mathematics yg paling susah dikalangan yg susah pena aku belaja. sabo je la...
mule2 sem lagi aku masuk kelas ni aku da dpt rase aura kepayahan dia sbb b4 naik sem 6 ni adela senior cite yg RA ni susah..tp aku igt susah2 cm biase je..cm calculus ke, OR ke, intermediate math ke, DE ke..tapi sekali aku masuk kelas dia...perghhhhhhhhhh! wak luu lu ckp ni susah biase!!!!

SUSAH GILE GABAN SEYHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

serius...aku xpena pon phm ape yg aku belaja psal RA ni..klu setakat chapter 1; mathematical induction tu boleh la aku gagah lagi sbb ade la jugak aku jumpe nombor2 cam 1.2.3..tu..tapi bile dah selak bab 2...mak ai! satu haram no pon aku xjumpe..yg ade ayt memanjang dgn smbol2 ntah ape2 ntah....mati aku kali ni (getus hati aku)....aku da mule pening da sbb nye byk sgt theorem2 yg aku kne prove...semuanya pasal proving...*feveret aku la plak kan* adoi.......sabo je la kak limah..muahahaha

so nak jd cite, study week yg sepatutnye aku spent utk study semua paper, dah tuka jd RA week sbbnye seminggu tu jugak la aku study RA gile2 sbb carried mark aku bukan carried mark lagi da...da jd cried mark da..so aku kne pulun gile2 final...
alhamdullillah...final RA da lepas 25/4, semalam;post ni aku copy dr tumblr aku sebenarnye..jiwa aku da tenang skit..aku da usaha, skarang berserah pada Allah...insyaallah lulus...=)

  
(semangat tuh aku study RA smpi amik gmbo..hehe)

3 comments:

  1. klu kita dh berusaha..
    insy smuany akn ok..
    ;)

    ReplyDelete
  2. aku harap cmtu la...cuak seyh! jgn tny result aku sem ni..haha

    ReplyDelete
  3. haha.. ak xkan tny lah.. hehe~

    ReplyDelete

 

Simple Story of DayahTaslim Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang